איך מתחילים לקדם את האתר שלכם !

איך מתחילים לקדם את האתר שלכם !

אז איך מתחילים באמת לקדם את האתר שלנו ?
מה עושים על מנת שעוד אנשים ועוד אנשים יכנסו אל אתר שלנו,
ונוכל להראות להם עוד מוצרים ולנסות להשיג עוד עבודה והרבה יותר לקוחות..
אז איך עושים את זה ? 
איך מקדמים אתר אינטרנט ?

קידום העסק שלכם במנועי חיפוש מתחיל תמיד בגוגל

ישנם הרבה פרמטרים לקידום עסק שלכם במנועי חיפוש כמו גוגל.
לקידום העסק שלכם בגוגל יש לגעת בכמה נקודות (דרכים), שיכולות לתת לנו מענה ולהשיג יותר לקוחות .
אחד מהן זה קידום אתרים אורגני, מנוע חיפוש גוגל- Google במיוחד עקב גודלו של גוגל כמנוע חיפוש.
פריסתו על כל שטח העולם, גוגל שולט ברשת ומנתב את חוקי הרשת, ישנם אזורים בעולם שעובדים
בעוד כמה מנועים שונים אבל בישראל יש אחד שמנתב את הדרך לכל שאר המנועי החיפוש והוא גוגל.
Google שולט והוא אומר לנו את החוקים ואת הפרמטרים על מנת שנוכל לצור נתיב נכון לקידום האתר שלכם.
שלקוח או משתמש מחפש משהו באינטרנט רוב הסיכויים שהחיפוש יעשה בגוגל,
טוב אנחנו כבר מבינים שהוא קובע, אבל האם הוא מסכים לקידום אתרים אורגני ברשת שלו ?

חיפוש ברשת זה גוגל
חיפוש ברשת זה גוגל

יש כמה הבטים לגבי האם גוגל אוהב בכלל קידום אתרים בצורה אורגנית, מקדמים אורגנים
שמנסים לקדם אתרים ולקחת "נתח מהכסף שגוגל" בעצמו בנה ועשה והשקיע על מנת שהוא יכול לאסוף את הרווחים.
במילה אחת כן,חלק מהרווח הגדול של גוגל זה שיש משתמשים בכל מיני צורות אפילו אורגני,
וכן אפילו מעריך את המקדמים שמנסים כל פעם לקדום אתר כל שהו ואפילו להצליח על "השטח שלהם" במנוע חיפוש שלהם,
גוגל לקוחו את זה בתור יתרון, וכך גם יכולו לשפר את עצמו מול העולם, ולהראות את היכולת שלו כלפי הלקוחות,
בקידום מודעות ממומנות, אז כן גוגל אוהב ורוצה מקדמים אורגנים !
מקדם אתרים יודע לעשות סדר באתר ולתת לגוגל להבין דברים לפי נושא אתר כך כמה שיותר מכוון אל "המוצרים שלכם " גוגל ידייק ויקדם,
מה כן גוגל אוהב גם שיתוף פעולה ע"י קמפיין ממומן בגוגל כך שכל אתר שמקדם אתרים עושה
בו עבודה כדי להפעיל עליו קמפיין גוגל.

מקדם אתרים נכנס אל הפרטים הקטנים של אתר על מנת לבצע את הדרך הנכונה לפי הפרמטרים של גוגל,
עבודה קשה תחרותית ומאתגרת, כל אתר ברשת כדי וחובה עלייו לעשות קידום אתרים אורגני אם לא אז בשביל מה בונים אתר ..

גוגל וקידום אתרים כמה טובים הם בן השתיים !!

כמו כן קידום אתרים הכן נמצא בגוגל. אז למה שגוגל מאפשר שמקדמים אורגנים
יצליחו לעשות "קופה" על הגב שלו ושימשיכו את עבודתם בשטח שלו..
ישנם כמה סיבות, ע"י מקדמים אורגנים מצליח להכיר יותר ויותר מהר את הרשת, ואת השיטות שמנסים.
כמה יותר אתרים נפתחים, יש לגוגל יותר אינפורמציה.
"כמה שיותר הרי זה משובח" כך שזה רק עוזר לו, ומזרז לו את עבודה.
כמה סיבות למה גוגל אוהב מקדמים אורגנים בשטח שלו.

  • סידור אתר והבנת המוצרים טוב יותר
  • חסכון ברובוטים של גוגל על מנת לסרוק את האתר
  • תחרות לא מפסקת בשטח שלו
  • כישלון של מקדם אורגני ניצחון לקמפיין גוגל
  • זמן ממושך של עבודה לעומת קמפיין גוגל תוצאות ישירות ומהירות
  • מקדם אורגני זה כמו איש מכירות של גוגל ע"י זה הוא גורם ליותר לקוחות להתחרות בשוק

איך מתחילים לקדם את האתר ?

מקדמים אורגנים אוהבים את גוגל וגוגל אוהב אותם..

קידום אתרים & גוגל
קידום אתרים & גוגל

קידום אתרים איך מתחילים?

אז על גוגל דברנו ואמרנו על אהבתו אבל !
אם גוגל אוהב מקדמים אז למה התחרות קשה מאוד ולמה הדרך לקידום אתרים קשה ולא פשוטה ?
ישנם הרבה פרמטרים לקידום, גוגל לא מגלה את כולם ואפילו לא אחד.
מתחילת הדרך שהתחיל קידום אתרים במנועי חיפוש,
מקדמים רבים נסו כל מיני שיטות ודרכים בכדי שאתר שלהם התקדם, והכן הצליחו גם לקדם על השטח של גוגל.
הרבה שיטות עבדו והרבה שיטות נפלו, עד היום כל מקדם יגיד שיש הרבה דרכים לקדם את האתר,
כי עדיין אף אחד לא יודע את כל הפרמטרים המדויקים שגוגל מציב יום יום, ורוצה להקשות,
(לפעמים אפילו גוגל עצמו מכל המידע נעלמים לו כמה פרמטרים שקשה לו לעקוב, נשמע מצחיק זה הרי גוגל המנוע הגדול ביותר ).
אחרי שהבנו שאין דרך מדויקת אבל כן יש כמה וכמה שיטות גלויות שכולם נעזרים בהם,
וגם אנחנו נסביר פה על הנקודות הבסיסיות.
השיטות :

יש לנו אתר ואנחנו רוצים לקדם אותו, יש סדר שמורכב שצריך לעשות אותו והדרך תיהנה יותר קלה ונעימה ..
כמובן אם עוד אין לך אתר עדיין כדי שתוך כדי בנייה תגידו שאתם יוצאים לקידום או שתמצאו מקדם אורגני
שיבנה לכם את אסטרטגיה לקידום , חשוב מאוד מהתחלה (יתרון ) .

  • קידום אתר בכל פלטפורמה לא משנה אם זה וורדפרס או קנימבו (פלטפורמה לחנויות וריטואליות ).
    אפשר לקדם בגוגל רק צריך לדאוג לכמה דברים חשובים באתר .מהירות אתר, קישורים פנימיים בצורה נכונה
  • משקל עמודים ( כדי כמה שיותר קלים )
  • מבנה קישורים ( שיהיה מסודר ונקי )
  • כותרות ותיאורים נכונים ויוצרים נגיעות במילות מפתח
  • אתר לקידום צריך להכיל מינימום תוכן כמו 2500 מילה לאתר תדמיתי פחות או יותר תלוי נושא אתר.
  • קישורים חיצוניים – עדיף תמיד קישורים בעלי תוכן של מינימום 350 מילה
    לפחות על מנת שגוגל יראה במאמר זה חיוני ונכון .

תוכן איכותי נותן יותר תוצאות , קישורים טובים נותנים יותר "מיץ" (כוח לקידום ודחיפת המילה).

כמה חשובים קישורים ?

קישורים פנימיים וחיצוניים חובה שהיו השאלה כמה צריך לכל מילה, לכל עמוד?

קישורים פנימיים הם קישורים שיוצרים סביבה חוזר של אתר לדוגמא,
דף הבית צריך להציג את האתר ממנו יוצרים הרבה קישורים, ועל מנת שנוכל להסתובב באתר ולדעת
לחזור חזרה אליו דף הבית יש קישור שמוביל ומראה את הדרך,
כמה שיותר קישורים כאלה באתר וכמובן שהיו מדויקים ולא סתם
יהיה אתר יותר טוב ונכון לקידום אתרים.

קישורים חיצוניים  כמה שנים שגוגל עובד על כל העניין של קישורים מאתרים
שונים וחיצוניים מהאתר שלך .
בתחילת הדרך כל אתר שרצה להתקדם פשוט קיבל קישורים מכל מקום וכמה שיותר היה יותר טוב
לא משנה איזה כמה שיותר ( ישנם מנועי חיפוש כן עובדים כך עדיין אבל לא גוגל ),
היום גוגל רוצה שהקישורים היו נכונים מדויקים וטבעיים בצורה נכונה ומסודרת. לדוגמא,
רופא יכול להמליץ על רופא ולא על מנעולן,

למרות זאת גם היום ישנם הרבה שיטות לעקוף את המשמעת של גוגל וכן לשלוח קישורים
מ "רופא" אל מנעולן אבל יכול להיות עונש בדרך..
המלצה : אין צורך הרבה קישורים, הרבה תלוי בתחרות,
אבל גם אם יש תחרות לשלוח 200 קישורים לא יעשו את עבודה,
כמו 2-3 קישורים שמגיעים מאתרים ברמה גבוהה ועל אותו מקצוע יעשו עבודה טובה יותר
"אין צורך להכניס קילו פלפל חריף לסיר של הדג , מספיק פלפל אחד חריף יכול לעשות את כל הסיר לחריף".
חובה היום לקבל קישורים ממאמר מתוך אתר ולהוציא קישור מתוך התוכן הקיים כמה שיותר ארוך
התוכן יהיו תוצאות יפות יותר(לא תמיד ).
להיעזר במקדם אתרים מקצועי תמיד כדאי, אין צורך להסתבך יש מספיק מקדמים טובים מאוד,
שיודעים את עבודה ויודעים לצור לכם אסטרטגיה לקידום אתר כולל תקציב נכון,
שכמובן יתנו לכם תוצאות בשטח ותוכלו להרגיש את הלקוחות נכנסים אליכם.

בהצלחה ! ותמיד תזכרו פלפל אחד שתיים והסיר דגים יכול להיות חריף יותר מתמיד !

 

שינוי גודל גופנים
ניגודיות